§ 1
STRONY UMOWY O PRZEPROWADZENIE KONSULTACJI
Konsultacje prowadzone są przez dyplomowanego dietetyka Ewę Gierulę, zwanej dalej Dietetykiem (nr dyplomu: 5492, uczelnia: Małopolska Wyższa Szkoła im. Józefa Dietla w Krakowie, tytuł zawodowy: licencjat, specjalność: psychodietetyka, rok ukończenia studiów: 2019), w ramach firmy Zdrowe Dzieci – Zdrowa Rodzina Ewa Gierula wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 8131803531, REGON 690568588.
Konsultacje udzielane są osobie zwracającej się do Dietetyka z prośbą o poradę, zwanej dalej Pacjentem / Opiekunem Pacjenta.
§ 2
ORGANIZACJA KONSULTACJI
Konsultacje odbywają się przez komunikator on-line oraz w formie korespondencji e-mailowej; do ich realizacji wykorzystywane są narzędzia: poczta elektroniczna (e-mail), edytor tekstu oraz komunikator Skype lub Google Meet.
Konsultacje on-line odbywają się w godzinach 10.30 – 12.00, 13.00 – 14.30, 17.00 – 18.30 od poniedziałku do piątku.
Umowa o przeprowadzenie konsultacji zostaje zawarta w momencie dokonania przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta ustalonej wpłaty na wskazane konto bankowe (wpłata na konto oznacza wpływ środków pieniężnych na konto).
§ 3
NAGRYWANIE KONSULTACJI
Zawierając umowę o przeprowadzenie konsultacji, Pacjent / Opiekun Pacjenta oraz Dietetyk wyrażają zgodę na nagrywanie konsultacji.
Nagrania zrobione przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta mogą być wykorzystane wyłącznie do osobistego użytku, w celu efektywnego skorzystania z udzielonych zaleceń. Zabronione jest ich dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie osobom trzecim, publikowanie, cytowanie lub modyfikowanie.
Nagrania zrobione przez Dietetyka mogą być wykorzystane wyłącznie do analizy jakości usługi i jej udoskonalania. Zabronione jest ich dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie osobom trzecim lub publikowanie, z wyjątkiem sytuacji, gdy cytowane są fragmenty zawierające wyłącznie wypowiedzi Dietetyka, bez danych osobowych, głosu lub wizerunku Pacjenta / Opiekuna Pacjenta.
Nagrania, o których mowa powyżej, przechowywane są przez okres nie dłuższy niż 2 lata, a następnie trwale usuwane.
Pacjent / Opiekun Pacjenta potwierdza zapoznanie się z ww. warunkami nagrywania konsultacji i ich akceptację, podpisując stosowne oświadczenie i przesyłając je na adres e-mail mamazdrowychdzieci@gmail.com. Treść oświadczenia do podpisania zostanie przesłana na adres e-mail Pacjenta / Opiekuna Pacjenta przed zawarciem umowy o przeprowadzenie konsultacji.
§ 4
OPŁATA ZA KONSULTACJE
Aktualne ceny konsultacji wskazane są na stronie Gabinet dietetyczny.
Opłata za konsultacje pobierana jest z góry. W przypadku rezygnacji z konsultacji opłaconych przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta opłata za konsultacje nie podlega zwrotowi w ich zrealizowanej części. Rezygnacja z wykupionego pakietu konsultacji w trakcie jego realizacji wiąże się z utratą niższej ceny pakietowej w przeliczeniu na godzinę konsultacji, tj. cena części zrealizowanej wyliczana jest według standardowej (pozapakietowej) ceny konsultacji.
Opłata za konsultację odwołaną przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta w dniu zarezerwowanej konsultacji nie podlega zwrotowi.
W przypadku odwołania konsultacji przez Dietetyka w dniu zarezerwowanej konsultacji Dietetyk zobowiązany jest do zaproponowania innego terminu opłaconej konsultacji oraz do zaoferowania dodatkowej, bezpłatnej godziny konsultacji tytułem rekompensaty w innym, dogodnym dla Pacjenta / Opiekuna Pacjenta terminie i trybie (on-line lub korespondencji e-mail).
§ 5
REZERWACJA TERMINU KONSULTACJI
Warunkiem rezerwacji terminu konsultacji jest:
- podpisanie i przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com oświadczenia dot. ochrony praw autorskich, zgody na podjęcie terapii dietetycznej, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznania się z Regulaminem konsultacji – w przypadku pierwszej konsultacji (treść oświadczenia zostanie wcześniej udostępniona Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta);
- przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji, jeśli wskaże je Dietetyk, na przykład wypełnionego wywiadu, zapisu zrealizowanego jadłospisu itp.;
- zamówienie i opłacenie wybranej opcji konsultacji w sklepie internetowym: Sklep (wpłata na konto oznacza wpływ środków pieniężnych na konto);
- przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com prośby o zaproponowanie terminu konsultacji.
W momencie spełnienia przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta ww. warunków Dietetyk zobowiązany jest zaproponować termin konsultacji w ciągu 5 dni roboczych. Termin konsultacji określony zostanie na możliwie najbliższą datę i dogodną godzinę, odpowiadającym Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta, z uwzględnieniem grafiku pracy Dietetyka. Ustalenie terminu konsultacji odbywa się wyłącznie drogą e-mailową.
§ 6
REALIZACJA KONSULTACJI
Warunkiem realizacji konsultacji jest rezerwacja ich terminu.
Warunkiem udzielenia porady dietetycznej Pacjentowi choremu lub Opiekunowi Pacjenta chorego jest przeprowadzenie wywiadu wstępnego w ramach pierwszej konsultacji.
Usługi o nazwie <Kompleksowy pakiet konsultacji>, <Realizacja zaleceń dietetycznych z książką kucharską „Zdrowa Rodzina”> oraz <Konsultacje po wywiadzie wstępnym dla całej rodziny> wymagają zaopatrzenia się w książkę pt. „Zdrowa Rodzina” autorstwa Ewy Gieruli.
Dietetyk zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji w umówionym terminie zgodnie z wcześniejszymi e-mailowymi ustaleniami określonymi w korespondencji e-mailowej z Pacjentem / Opiekunem Pacjenta.
Po odbytej konsultacji Dietetyk przesyła na adres e-mail Pacjenta / Opiekuna Pacjenta bieżące rozliczenie finansowe konsultacji oraz ewentualnie materiały dodatkowe uzupełniające temat konsultacji.
Zarezerwowany czas konsultacji nie może być wydłużony w przypadku spóźnienia Pacjenta / Opiekuna Pacjenta. W przypadku spóźnienia Dietetyka konsultacja zostanie przedłużona o czas spóźnienia, a jeśli nie będzie to możliwe, Dietetyk zaproponuje Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta dodatkowy czas konsultacji w innym, dogodnym dla Pacjenta / Opiekuna Pacjenta terminie i trybie (spotkania on-line lub korespondencji e-mail) tytułem rekompensaty za spóźnienie.
Termin konsultacji Dietetyk lub Pacjent / Opiekun Pacjenta może przesunąć najpóźniej na dzień przed datą konsultacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail z tytułem „Zmiana terminu konsultacji”, jednak wskazane jest, aby taką informację wysyłać jak najwcześniej – dla usprawnienia rezerwacji terminów.
W przypadku awarii internetu w umówionym dniu i o umówionej godzinie konsultacji Dietetyk i Pacjent / Opiekun Pacjenta zobowiązani są skontaktować się telefonicznie niezwłocznie, tj. w umówionym dniu i o umówionej godzinie, w celu ustalenia innego terminu konsultacji.
§ 7
DOKUMENTY UZUPEŁNIAJĄCE NINIEJSZY REGULAMIN